Udostępnienie stacji w ogólnodostępnej sieci publicznej nie tylko zwalnia właściciela stacji z konieczności obsługi użytkowników polegającej na ręcznym wydawaniu kart RFID, rozliczaniu transakcji, wystawiania paragonów i innych, ale to także świetna reklama dla Państwa i łatwy sposób na zwiększenie przychodów.

Każdy klient sieci GreenWay wyposażony jest w specjalną, przypisaną do konta kartę, która pozwalają na identyfikację, odblokowanie stacji, rozpoczęcie ładowania i rozliczenie transakcji. Dzięki aplikacji online GreenWay, pod nazwą Portal Kierowcy, użytkownik może rozpoczynać ładowanie bez karty, a także na bieżąco śledzi postęp ładowania, nawet będąc z dala od miejsca, w którym zaparkowany jest samochód. Transakcja rozliczana jest automatycznie a środki pobierane są z konta użytkownika.

Oprócz wielu innych funkcji Portal Kierowcy prezentuje mapę sieci dostarczającą dane w czasie rzeczywistym na temat dostępności i stanu technicznego stacji. Dzięki niej kierowcy łatwiej jest zaplanować podróż. Każdy klient sieci ma też możliwość uzyskania informacji telefonicznej i zgłoszenia problemów technicznych w trybie całodobowym. Praca stacji włączonych do sieci jest nieustannie monitorowana, a jej właściciel jest informowany o ewentualnych problemach technicznych.

Jako właściciel stacji mogą Państwo też zdefiniować grupę użytkowników, którzy mogą korzystać z niej bezpłatnie. Pozwala to np. osobno rozliczać ładowanie własnych pojazdów oraz pojazdów pracowników firmy czy jej klientów.

Więcej szczegółów oferty na: GreenwayPolska.pl

Sprawdź w naszym katalogu dostępne modele urządzeń Schneider: Katalog/Sklep