Jaguar I-Pace

Dowiedz się na temat parametrów technicznych, zasięgu, baterii i kompatybilnych stacji ładowania

Jaguar I-Pace zdefiniował nowy segment luksusowych, elektrycznych SUV-ów, który zajmują oprócz niego obecnie Audi e-tron, Mercedes EQC i Tesla Model X. Jest auto oparte na nowej architekturze, która ma być podstawą dla szeregu nowych modeli samochodów w pełni elektrycznych.

I-Pace jest zasilany baterią o pojemności 90 kWh, która napędza dwa silniki elektryczne, zapewniając napęd na cztery koła. Dostarczają one 396 KM mocy i zapewniają moment obrotowy na poziomie 696 Nm. Wystarcza on aby przyspieszyć to masywne auto od 0 do 100 km w 4,8 sekundy i zapewnić mu zasięg 265 – 540 km.

Jaguar I-Pace jest jednym z najlepszych samochodów elektrycznych w sprzedaży. Oferuje wyjątkową kombinację wydajności, zasięgu i luksusu, oferując zarazem praktyczność i wszechstronność średniej wielkości SUV-a. Wygląda świetnie i jest naszpikowany nowinkami technologicznymi.

To co wyróżnia I-Pace na tle konkurentów z segmentu samochodów elektrycznych, to jego sposób kierowania. W zakrętach, slalomie i na ciasnych, technicznych trasach auto bardziej przypomina samochód sportowy niż 2,2 tonowego SUVa.

Cena odBateriaZasięg Ładowanie AC
341635 zł90,0 kWh265 – 540 kmTyp 2

Cena i dostępność

Cena od [1]341635 zł
DostępnośćW produkcji
[1]Cena w PLN wraz z podatkiem VAT

Zasięg

Zasięg rzeczywisty265 – 540 km

Miasto – pogoda chłodna 380 km
Trasa – pogoda chłodna 265 km
Średnio – pogoda chłodna320 km
Miasto – pogoda ciepła540 km
Trasa – pogoda ciepła330 km
Średnio – pogoda ciepła415 km
Zasięg NEDC543 km
Zasięg WLTP470 km
Zużycie energii NEDC15,6 kWh/100km
Zużycie energii WLTP18 kWh/100km
Zużycie energii = kalkulowane na podstawie zużycia energii zmagazynowanej w baterii przez pojazd dla celów napędu i zasilania systemów pokładowych. 
Pogoda chłodna: najgorszy wynik przy zewnętrznej temperaturze -10°C i użyciu ogrzewania. Pogoda ciepła: najlepszy wynik przy temperaturze zewnętrznej 23°C bez włączonej klimatyzacji. Rzeczywisty zasięg będzie zależał od prędkości, stylu jazdy pogody i warunków drogowych.

Osiągi

Przyspieszenie (0-100 km/h)4,8 sec
Prędkość maksymalna200 km/h
Zasięg elektryczny370 km
Moc łączna294 kW (400 HP)
Moment obrotowy696 Nm
Oś napęduAWD

Bateria i ładowanie

Pojemność baterii90,0 kWh
Gniazdo ładowania ACTyp 2
Położenie gniazda ładowania ACStrona lewa z przodu
Maksymlna moc ładowania AC7,4 kW AC
Szybkość ładowania AC27 km/h
Gniazdo ładowania DCCCS
Położenie gniazda ładowania DCStrona lewa z przodu
Maksymalna moc ładowania DC104 kW DC
Szybkość ładownia DC350 km/h

Ładowanie AC w domu

Ładowanie jest możliwe z gniazda naściennego, przy zastosowaniu ładowarki przenośnej EVSE lub za pomocą stacjonarnej stacji ładującej. Szybkość ładowania AC zależy od mocy przetwornicy wbudowanej wewnątrz samochodu, pojemności baterii oraz parametrów dostarczonego prądu. Poniższa tabela pokazuje możliwe opcje ładowania poprzez gniazdo AC. Każdy wiersz pokazuje, jak szybko można naładować akumulator od 0 do 100%.

Gniazdo ładowania AC: Typ 2 (IEC 62196/Mennekes)

Wtyczka i gniazdo typu 2 (IEC 62196/Mennekes)
Parametry punktuParametry prądu ładowaniaMoc ładowaniaCzasSzybkość ładowania
Naścienne (2,3 kW)230V / 1x10A2,3 kW43h30m9 km/h
1-faza 16A (3.7 kW) 230V / 1x16A3,7 kW27 hours14 km/h
1-faza 32A (7.4 kW) 230V / 1x32A7,4 kW13h30m27 km/h
3-fazy 16A (11 kW) 230V / 1x16A3,7 kW †27 hours14 km/h
3-fazy 32A (22 kW) 230V / 1x32A7,4 kW †13h30m27 km/h
[†]Moc ładowania ograniczona parametrami przetwornicy wewnątrz samochodu

Ładowanie DC w podróży

Dzięki możliwości naładowania baterii samochodu w czasie 30-60 minut szybkie ładowanie DC umożliwia dłuższe podróże. W tym trybie moc ładowania znacznie spadnie po osiągnięciu 80% napełnienia baterii. W chwili rozpoczęcia ładowania samochód rzadko rozładowany będzie zarazem poniżej 10%. Dlatego wszystkie podane dane dotyczą ładowania od 10 – 80% pojemności baterii. Czas szybkiego ładowania EV zależy od zastosowanej ładowarki i maksymalnej mocy ładowania, jaką może zaakceptować samochód.

Gniazdo ładowania DC: CCS (Combined Charging System)

Wtyczka i Gniazdo CCS (Combined Charging System)
Punkt ładowaniaMoc maksymalnaCzasSzybkość ładowania
50 kW DC50 kW75 min200 km/h
100 kW DC104 kW †44 min350 km/h
150 kW DC104 kW †44 min350 km/h
Punkt ładownia: Moc punktu ładowania
Moc maksymalna: maksymalna moc ładowania DC akceptowana przez pojazd
Czas: czas potrzebny do naładowania od 10% do 80%
Szybkość ładowania: średnia prędkość ładowania w sesji od 10% do 80%
[†]Moc ładowania ograniczona parametrami samochodu 

Wymiary i waga

Długość4682 mm
Szerokość2011 mm
Wysokość1565 mm
Pojemność bagażnika505 L
Ładunek maksymalny1163 L
Masa własna2133 kg

Różne

Liczba miejsc5
Liczba miejsc z Isofix2
Promień skrętu12 m
Typ nadwoziaSUV
SegmentJE – Executive
Relingi dachoweBrak

Źródło: : EV-Database – Jaguar I-Pace

Popularne ładowarki do samochodów elektrycznych i akcesoria

Wybierz spośród dziesiątków modeli ładowarek do samochodów elektrycznych dostępnych w w naszym sklepie internetowym. Gwarantujemy wysoką jakość oraz niskie ceny. W naszej ofercie znajdziesz naścienne i przenośne stacje wallbox, wolnostojące słupki ładowania i mobilne ładowarki EVSE zasilane z gniazda siłowego CEE lub naściennego Schuko 230V.

  • Mobilny Wallbox Milivolt Zencar EVM29091 11kW Typ 2 sila 16A 5 pin

    Przenośna ładowarka Zencar wallbox 11kW typ 2 na gniazdo siłowe 16A 5-pin

    1 318,00 1 398,00 
    Wybierz opcje
  • Mobilny Wallbox Milivolt Zencar EVM29071 Typ 2 Schuko

    Przenośna 1-fazowa ładowarka samochodów Zencar zasilana z gniazdka 230V Schuko

    799,00 
    Wybierz opcje
  • Kabel ładowania samochodów elektrycznych Typ 2 na Typ 2 22kW 5m 10m

    Kabel ładowania aut elektrycznych Typ 2 na Typ 2 do 22kW 5m

    589,00 
    Czytaj dalej
  • Kabel ładowania samochodów elektrycznych Typ 2 na Typ 2 22kW 5m 10m

    Kabel ładowania aut elektrycznych Typ 2 na Typ 2 do 11kW 5m

    399,00 
    Czytaj dalej

Informacje na temat samochodów elektrycznych

Hyundai IONIQ5 2021 01@2x

Hyundai IONIQ 5 Long Range AWD

Nowa odsłona Hyundaya IONIQ innowacyjnym wyglądem dorównuje zastosowanym w nim rozwiązaniom technicznym. Możliwe, żę stylistyka IONIQ 5 podzieli rynek na entuzjastów i krytyków. Pewne jest jednak, że wyglądem jeszcze przez…
Volvo C40 Recharge 01@2x 2

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

Volvo C40 to niewielki SUV z dachem ściętym w stylu coupe. Multimedia oparte są na systemie Android, co oznacza, że można je zintegrować z kontem Google. Dzięki temu możemy korzystać…
Volkswagen ID5 01@2x 1

Volkswagen ID.5 Pro

ID.5 to stylowe coupe ze znaną z innych modeli elektycznych Volkswagena technologią, które gabarytami nawiązuje do kompaktowego Tiguana i dostarcza dużej frajdy z jazdy. W standardowej wersji Pro oferuje napęd…
Kia e Soul 01@2x

Kia e-Soul 64 kWh

Kia Soul to jeden z najbardziej ekonomicznych, małych aut elektrycznych na rynku. Trudny do sklasyfikowania, przypomina skrzyżowanie SUV-a i hatchbacka. Oferuje przyzwoity zasięg, który pozwala zapuścić się w dalszą podróż.…
Volkswagen ID3 01@2x 5

Volkswagen ID.3 Pure Performance

Volkswagen ID.3 to w pełni elektryczny kompaktowy hatchback niemieckiego koncernu. Z baterią o pojemności użytkowej 45kWh i zużyciem energii na poziomie 11-23 kWh/100 km ID.3 jest jednym z bardziej oszczędnych…
Kia EV6 2021 01@2x

Kia EV6 Long Range 2WD

Elektryczna Kia EV6 posiada wymiary niewielkiego SUVa lub crossovera. Oferuje odważny, nowoczesny design, który zapewne podzieli rynek na zdecydowanych sympatyków i zagorzałych krytyków. Jego przestronne i dobrze wyposażone wnętrze oraz…
Renault Megane ETech 01@2x 1

Renault Megane E-Tech EV60 130hp

Mimo, że Renault Megane kojarzony jest z autem kompaktowym, producent zdecydował, że jego elektryczna odsłona zyska wymiary, gabaryty i charakter crossovera. Jak na elektryczne auto tych rozmiarów, Megane E-Tech jest…
Mercedes EQE 01@2x

Mercedes EQE 350

Mercedes EQE to średniej wielkości limuzyna elektryczna. Jest on bardziej luksusowy, znacznie lepiej wykonany i równie wygodny w prowadzeniu jak najlepsze auta elektryczne na rynku. Charakteryzuje go długi zasięg, wspomagany…