Jaguar I-Pace zdefiniował nowy segment luksusowych, elektrycznych SUV-ów, który zajmują oprócz niego obecnie Audi e-tron, Mercedes EQC i Tesla Model X. Jest auto oparte na nowej architekturze, która ma być podstawą dla szeregu nowych modeli samochodów w pełni elektrycznych.
I-Pace jest zasilany baterią o pojemności 90 kWh, która napędza dwa silniki elektryczne, zapewniając napęd na cztery koła. Dostarczają one 396 KM mocy i zapewniają moment obrotowy na poziomie 696 Nm. Wystarcza on aby przyspieszyć to masywne auto od 0 do 100 km w 4,8 sekundy i zapewnić mu zasięg 265 – 540 km.
Jaguar I-Pace jest jednym z najlepszych samochodów elektrycznych w sprzedaży. Oferuje wyjątkową kombinację wydajności, zasięgu i luksusu, oferując zarazem praktyczność i wszechstronność średniej wielkości SUV-a. Wygląda świetnie i jest naszpikowany nowinkami technologicznymi.
To co wyróżnia I-Pace na tle konkurentów z segmentu samochodów elektrycznych, to jego sposób kierowania. W zakrętach, slalomie i na ciasnych, technicznych trasach auto bardziej przypomina samochód sportowy niż 2,2 tonowego SUVa.
Cena od
Bateria
Zasięg
Ładowanie AC
341635 zł
90,0 kWh
265 – 540 km
Typ 2
Cena i dostępność
Cena od [1]
341635 zł
Dostępność
W produkcji
[1]Cena w PLN wraz z podatkiem VAT
Zasięg
Zasięg rzeczywisty
265 – 540 km
Miasto – pogoda chłodna
380 km
Trasa – pogoda chłodna
265 km
Średnio – pogoda chłodna
320 km
Miasto – pogoda ciepła
540 km
Trasa – pogoda ciepła
330 km
Średnio – pogoda ciepła
415 km
Zasięg NEDC
543 km
Zasięg WLTP
470 km
Zużycie energii NEDC
15,6 kWh/100km
Zużycie energii WLTP
18 kWh/100km
Zużycie energii = kalkulowane na podstawie zużycia energii zmagazynowanej w baterii przez pojazd dla celów napędu i zasilania systemów pokładowych. Pogoda chłodna: najgorszy wynik przy zewnętrznej temperaturze -10°C i użyciu ogrzewania. Pogoda ciepła: najlepszy wynik przy temperaturze zewnętrznej 23°C bez włączonej klimatyzacji. Rzeczywisty zasięg będzie zależał od prędkości, stylu jazdy pogody i warunków drogowych.
Osiągi
Przyspieszenie (0-100 km/h)
4,8 sec
Prędkość maksymalna
200 km/h
Zasięg elektryczny
370 km
Moc łączna
294 kW (400 HP)
Moment obrotowy
696 Nm
Oś napędu
AWD
Bateria i ładowanie
Pojemność baterii
90,0 kWh
Gniazdo ładowania AC
Typ 2
Położenie gniazda ładowania AC
Strona lewa z przodu
Maksymlna moc ładowania AC
7,4 kW AC
Szybkość ładowania AC
27 km/h
Gniazdo ładowania DC
CCS
Położenie gniazda ładowania DC
Strona lewa z przodu
Maksymalna moc ładowania DC
104 kW DC
Szybkość ładownia DC
350 km/h
Ładowanie AC w domu
Ładowanie jest możliwe z gniazda naściennego, przy zastosowaniu ładowarki przenośnej EVSE lub za pomocą stacjonarnej stacji ładującej. Szybkość ładowania AC zależy od mocy przetwornicy wbudowanej wewnątrz samochodu, pojemności baterii oraz parametrów dostarczonego prądu. Poniższa tabela pokazuje możliwe opcje ładowania poprzez gniazdo AC. Każdy wiersz pokazuje, jak szybko można naładować akumulator od 0 do 100%.
Gniazdo ładowania AC: Typ 2 (IEC 62196/Mennekes)
Parametry punktu
Parametry prądu ładowania
Moc ładowania
Czas
Szybkość ładowania
Naścienne (2,3 kW)
230V / 1x10A
2,3 kW
43h30m
9 km/h
1-faza 16A (3.7 kW)
230V / 1x16A
3,7 kW
27 hours
14 km/h
1-faza 32A (7.4 kW)
230V / 1x32A
7,4 kW
13h30m
27 km/h
3-fazy 16A (11 kW)
230V / 1x16A
3,7 kW †
27 hours
14 km/h
3-fazy 32A (22 kW)
230V / 1x32A
7,4 kW †
13h30m
27 km/h
[†]Moc ładowania ograniczona parametrami przetwornicy wewnątrz samochodu
Ładowanie DC w podróży
Dzięki możliwości naładowania baterii samochodu w czasie 30-60 minut szybkie ładowanie DC umożliwia dłuższe podróże. W tym trybie moc ładowania znacznie spadnie po osiągnięciu 80% napełnienia baterii. W chwili rozpoczęcia ładowania samochód rzadko rozładowany będzie zarazem poniżej 10%. Dlatego wszystkie podane dane dotyczą ładowania od 10 – 80% pojemności baterii. Czas szybkiego ładowania EV zależy od zastosowanej ładowarki i maksymalnej mocy ładowania, jaką może zaakceptować samochód.
Punkt ładownia: Moc punktu ładowania
Moc maksymalna: maksymalna moc ładowania DC akceptowana przez pojazd
Czas: czas potrzebny do naładowania od 10% do 80%
Szybkość ładowania: średnia prędkość ładowania w sesji od 10% do 80%
[†]Moc ładowania ograniczona parametrami samochodu
Popularne ładowarki do samochodów elektrycznych i akcesoria
Wybierz spośród dziesiątków modeli ładowarek do samochodów elektrycznych dostępnych w w naszym sklepie internetowym. Gwarantujemy wysoką jakość oraz niskie ceny. W naszej ofercie znajdziesz naścienne i przenośne stacje wallbox, wolnostojące słupki ładowania i mobilne ładowarki EVSE zasilane z gniazda siłowego CEE lub naściennego Schuko 230V.
Nowa odsłona Hyundaya IONIQ innowacyjnym wyglądem dorównuje zastosowanym w nim rozwiązaniom technicznym. Możliwe, żę stylistyka IONIQ 5 podzieli rynek na entuzjastów i krytyków. Pewne jest jednak, że wyglądem jeszcze przez…
Volvo C40 to niewielki SUV z dachem ściętym w stylu coupe. Multimedia oparte są na systemie Android, co oznacza, że można je zintegrować z kontem Google. Dzięki temu możemy korzystać…
ID.5 to stylowe coupe ze znaną z innych modeli elektycznych Volkswagena technologią, które gabarytami nawiązuje do kompaktowego Tiguana i dostarcza dużej frajdy z jazdy. W standardowej wersji Pro oferuje napęd…
Kia Soul to jeden z najbardziej ekonomicznych, małych aut elektrycznych na rynku. Trudny do sklasyfikowania, przypomina skrzyżowanie SUV-a i hatchbacka. Oferuje przyzwoity zasięg, który pozwala zapuścić się w dalszą podróż.…
Volkswagen ID.3 to w pełni elektryczny kompaktowy hatchback niemieckiego koncernu. Z baterią o pojemności użytkowej 45kWh i zużyciem energii na poziomie 11-23 kWh/100 km ID.3 jest jednym z bardziej oszczędnych…
Elektryczna Kia EV6 posiada wymiary niewielkiego SUVa lub crossovera. Oferuje odważny, nowoczesny design, który zapewne podzieli rynek na zdecydowanych sympatyków i zagorzałych krytyków. Jego przestronne i dobrze wyposażone wnętrze oraz…
Mimo, że Renault Megane kojarzony jest z autem kompaktowym, producent zdecydował, że jego elektryczna odsłona zyska wymiary, gabaryty i charakter crossovera. Jak na elektryczne auto tych rozmiarów, Megane E-Tech jest…
Mercedes EQE to średniej wielkości limuzyna elektryczna. Jest on bardziej luksusowy, znacznie lepiej wykonany i równie wygodny w prowadzeniu jak najlepsze auta elektryczne na rynku. Charakteryzuje go długi zasięg, wspomagany…