BMW i3s 120Ah

Dowiedz się na temat parametrów technicznych, zasięgu, baterii i kompatybilnych stacji ładowania

BMW i3 łączy niesamowitą wydajność z jakością i większe poczucie indywidualności niż rywale. Dzięki imponującemu wyczynowi projektantów BMW, i3s zapewnia jeszcze lepsze niż i3 osiągi bez zmniejszania zasięgu. Poprawiają się w nim też zawieszenie i sposób prowadzenia.

BMW i3 ładowanie i zasięg

Podobnie jak wariant standardowy, i3s jest dostępny jako model w pełni elektryczny i hybryda z przedłużaczem zasięgu. Oprócz mocniejszego silnika ma on inną konfigurację podwozia. Silnik i3s dostarcza 181 zamiast 168 koni mechanicznych mocy i 270 Nm momentu obrotowego zamiast 250 Nm w zwykłej wersji. Przekłada się to na wzrost prędkości maksymalnej o około 10 km/h i skrócenie czasu potrzebnego do osiągnięcia 100 km/h o 0,4 sekundy.

Wnętrze BMW w wersji s pozostaje minimalistyczne. Podwójne ekrany TFT, wraz z charakterystycznymi materiałami i kształtami, nadają całości wyjątkowy charakter.

Wspólnym mianownikiem wszystkich modeli „i” jest wykorzystanie zaawansowanych metod konstrukcyjnych oraz włókna węglowego, aby do minimum ograniczyć wagę. Wszystkie mają również unikalną stylistykę, co w przypadku i3 oznacza unikalne nadwozie typu hatchback, z drzwiami tylnymi otwieranymi w kierunku przeciwnym do kierunku jazdy.

Cena odBateriaZasięg Ładowanie AC
178880 zł42,2 kWh160 – 355 kmTyp 2

Cena i dostępność

Cena od [1]178880 zł
DostępnośćW produkcji
[1]Cena w PLN wraz z podatkiem VAT

Zasięg

Zasięg rzeczywisty160 – 355 km

Miasto – pogoda chłodna 230 km
Trasa – pogoda chłodna 160 km
Średnio – pogoda chłodna195 km
Miasto – pogoda ciepła355 km
Trasa – pogoda ciepła205 km
Średnio – pogoda ciepła265 km
Zasięg NEDC345 km
Zasięg WLTP285 km
Zużycie energii NEDC11 kWh/100km
Zużycie energii WLTP13,3 kWh/100km
Zużycie energii = kalkulowane na podstawie zużycia energii zmagazynowanej w baterii przez pojazd dla celów napędu i zasilania systemów pokładowych. 
Pogoda chłodna: najgorszy wynik przy zewnętrznej temperaturze -10°C i użyciu ogrzewania. Pogoda ciepła: najlepszy wynik przy temperaturze zewnętrznej 23°C bez włączonej klimatyzacji. Rzeczywisty zasięg będzie zależał od prędkości, stylu jazdy pogody i warunków drogowych.

Osiągi

Przyspieszenie (0-100 km/h)6,9 sec
Prędkość maksymalna160 km/h
Zasięg elektryczny230 km
Moc łączna135 kW (184 HP)
Moment obrotowy270 Nm
Oś napęduTylna

Bateria i ładowanie

Pojemność baterii42,2 kWh
Gniazdo ładowania ACTyp 2
Położenie gniazda ładowania ACStrona prawa z tyłu
Maksymlna moc ładowania AC11 kW AC
Szybkość ładowania AC57 km/h
Gniazdo ładowania DCCCS
Położenie gniazda ładowania DCStrona prawa z tyłu
Maksymalna moc ładowania DC49 kW DC
Szybkość ładownia DC260 km/h

Ładowanie AC w domu

Ładowanie jest możliwe z gniazda naściennego, przy zastosowaniu ładowarki przenośnej EVSE lub za pomocą stacjonarnej stacji ładującej. Szybkość ładowania AC zależy od mocy przetwornicy wbudowanej wewnątrz samochodu, pojemności baterii oraz parametrów dostarczonego prądu. Poniższa tabela pokazuje możliwe opcje ładowania poprzez gniazdo AC. Każdy wiersz pokazuje, jak szybko można naładować akumulator od 0 do 100%.

Gniazdo ładowania AC: Typ 2 (IEC 62196/Mennekes)

Wtyczka i gniazdo typu 2 (IEC 62196/Mennekes)
Parametry punktuParametry prądu ładowaniaMoc ładowaniaCzasSzybkość ładowania
Naścienne (2,3 kW)230V / 1x10A2,3 kW19h30m12 km/h
1-faza 16A (3.7 kW) 230V / 1x16A3,7 kW12h15m19 km/h
1-faza 32A (7.4 kW) 230V / 1x32A7,4 kW6h15m37 km/h
3-fazy 16A (11 kW) 400V / 3x16A11 kW4h15m54 km/h
3-fazy 32A (22 kW) 400V / 3x16A11 kW †4h15m54 km/h
[†]Moc ładowania ograniczona parametrami przetwornicy wewnątrz samochodu

Ładowanie DC w podróży

Dzięki możliwości naładowania baterii samochodu w czasie 30-60 minut szybkie ładowanie DC umożliwia dłuższe podróże. W tym trybie moc ładowania znacznie spadnie po osiągnięciu 80% napełnienia baterii. W chwili rozpoczęcia ładowania samochód rzadko rozładowany będzie zarazem poniżej 10%. Dlatego wszystkie podane dane dotyczą ładowania od 10 – 80% pojemności baterii. Czas szybkiego ładowania EV zależy od zastosowanej ładowarki i maksymalnej mocy ładowania, jaką może zaakceptować samochód.

Gniazdo ładowania DC: CCS (Combined Charging System)

Wtyczka i Gniazdo CCS (Combined Charging System)
Punkt ładowaniaMoc maksymalnaCzasSzybkość ładowania
50 kW DC49 kW †36 min260 km/h
100 kW DC49 kW †36 min260 km/h
150 kW DC49 kW †36 min260 km/h
Punkt ładownia: Moc punktu ładowania
Moc maksymalna: maksymalna moc ładowania DC akceptowana przez pojazd
Czas: czas potrzebny do naładowania od 10% do 80%
Szybkość ładowania: średnia prędkość ładowania w sesji od 10% do 80%
[†]Moc ładowania ograniczona parametrami samochodu 

Wymiary i waga

Długość4006 mm
Szerokość1791 mm
Wysokość1590 mm
Pojemność bagażnika260 L
Ładunek maksymalny1100 L
Masa własna1365 kg

Różne

Liczba miejsc4
Liczba miejsc z Isofix2
Promień skrętu10,3 m
Typ nadwoziaHatchback
SegmentB – Small
Relingi dachoweBrak

Źródło: : EV-Database – BMW i3s 120Ah

Popularne ładowarki do samochodów elektrycznych i akcesoria

Wybierz spośród dziesiątków modeli ładowarek do samochodów elektrycznych dostępnych w w naszym sklepie internetowym. Gwarantujemy wysoką jakość oraz niskie ceny. W naszej ofercie znajdziesz naścienne i przenośne stacje wallbox, wolnostojące słupki ładowania i mobilne ładowarki EVSE zasilane z gniazda siłowego CEE lub naściennego Schuko 230V.

Informacje na temat samochodów elektrycznych

Renault Megane ETech 01@2x 1

Renault Megane E-Tech EV60 130hp

Mimo, że Renault Megane kojarzony jest z autem kompaktowym, producent zdecydował, że jego elektryczna odsłona zyska wymiary, gabaryty i charakter crossovera. Jak na elektryczne auto tych rozmiarów, Megane E-Tech jest…
Renault Megane ETech 09@2x 1

Renault Megane E-Tech EV60 220hp

Renault zdecydowało wprowadzić do oferty samochód elektryczny pod nazwą popularnego kompaktu. Megane E-Tech w wydaniu elektrycznym posiada jednakże wymiary, gabaryty i charakter crossovera. Jak na elektryczne auto tych rozmiarów, Megane…
Mercedes EQE 01@2x

Mercedes EQE 350

Mercedes EQE to średniej wielkości limuzyna elektryczna. Jest on bardziej luksusowy, znacznie lepiej wykonany i równie wygodny w prowadzeniu jak najlepsze auta elektryczne na rynku. Charakteryzuje go długi zasięg, wspomagany…
Volkswagen ID4 01@2x

Volkswagen ID.4 Pro

Dzięki dodatkowemu silnikowi elektrycznemu na przedniej osi, nowy, mocniejszy wariant Volkswagena ID.4 zyskuje napęd na wszystkie koła. Dzięki temu ID.4 Pro odnajduje się dokładnie pomiędzy wydajnymi i wygodnymi modelami ID.4…
BMW iX3 2022 01@2x

BMW iX3

Elektryczny BMW iX3 oferuje wszystkie zalety BMW X3. Jest średniej wielkości SUVem, oferującym doskonały komfort podróży, rewelacyjne wyposażenie oraz przyjemność z jazdy. We wnętrzu panuje klasyczny styl bawarskiej marki, czyli…
Ford Mustang Mach E 01@2x

Ford Mustang Mach-E ER RWD

Napędzany prądem Mustang Mach-E to pierwszy elektryk Forda, który jednocześnie nosi w sobie stylistykę legendarnego Mustanga. Prowadzi się go perfekcyjnie i pewnie. Tryb jazdy można dostosować do nastroju, własnego stylu…
Mercedes EQA 01@2x

Mercedes EQA 250

Mercedes EQA 250 to auto wszechstronne. Ma na tyle duży zasięg, żeby spokojnie poruszać się nim w mieście i z łatwością pojechać w trasę. Można poczuć się w nim bezpiecznie,…
Audi Q4 e tron 2021 01@2x

Audi Q4 e-tron 40

Audi Q4 e-tron 40 oferuje naprawdę dobry zasięg oraz dynamikę jazdy, ładuje się szybko, a jego wnętrze jest przestronne i funkcjonalne. Producent umożliwia korzystanie z karty e-tron Charging Service. Dzięki niej…