Nissan e-NV200 Evalia

Dowiedz się na temat parametrów technicznych, zasięgu, baterii i kompatybilnych stacji ładowania

Nissan e-NV200 to elektryczna furgonetka, zbudowana na bazie układu jezdnego Nissana Leaf oraz podwozia i nadwozia z dostawczego NV200. Jest to kompaktowy samochód dostawczy, który ​​idealnie zdaje egzamin na zatłoczonych ulicach miasta.

Nissan e-NV200

Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu silnika elektrycznego e-NV200 jest łatwiejszy w prowadzeniu niż jego odpowiednik z silnikiem diesela. Jego dodatkową zaletą są niskie koszty eksploatacji, niż wersja napędzana silnikiem spalinowym.

Elektryczny NV200 jest o 160 mm dłuższy niż wersja z silnikiem wysokoprężnym, głównie dzięki wydłużonemu frontowi. Na pokładzie znajduje się również generator dźwięku, który emituje hałas przy prędkościach poniżej 30 km / h.

Największym rywalem e-NV200 jest obecnie Renault Kangoo ZE. Dokonana w 2017 roku modernizacja dała e-NV200 nowy akumulator o mocy 40 kWh, który pozwala osiągnąć zasięg od 130 do 285 km.

Cena odBateriaZasięg Ładowanie AC
186762 zł40,0 kWh130 – 285 kmTyp 1

Cena i dostępność

Cena od [1]186762 zł
DostępnośćW produkcji
[1]Cena w PLN wraz z podatkiem VAT

Zasięg

Zasięg rzeczywisty130 – 285 km

Miasto – pogoda chłodna 195 km
Trasa – pogoda chłodna 130 km
Średnio – pogoda chłodna160 km
Miasto – pogoda ciepła285 km
Trasa – pogoda ciepła165 km
Średnio – pogoda ciepła215 km
Zasięg NEDC280 km
Zasięg WLTP200 km
Zużycie energii NEDC13,6 kWh/100km
Zużycie energii WLTP19 kWh/100km
Zużycie energii = kalkulowane na podstawie zużycia energii zmagazynowanej w baterii przez pojazd dla celów napędu i zasilania systemów pokładowych. 
Pogoda chłodna: najgorszy wynik przy zewnętrznej temperaturze -10°C i użyciu ogrzewania. Pogoda ciepła: najlepszy wynik przy temperaturze zewnętrznej 23°C bez włączonej klimatyzacji. Rzeczywisty zasięg będzie zależał od prędkości, stylu jazdy pogody i warunków drogowych.

Osiągi

Przyspieszenie (0-100 km/h)14,0 sec
Prędkość maksymalna123 km/h
Zasięg elektryczny190 km
Moc łączna80 kW (109 HP)
Moment obrotowy254 Nm
Oś napęduPrzednia

Bateria i ładowanie

Pojemność baterii40,0 kWh
Gniazdo ładowania ACTyp 1
Położenie gniazda ładowania ACPrzód, po środku
Maksymlna moc ładowania AC6,6 kW AC
Szybkość ładowania AC28 km/h
Gniazdo ładowania DCCHAdeMO
Położenie gniazda ładowania DCPrzód, po środku
Maksymalna moc ładowania DC46 kW DC
Szybkość ładownia DC190 km/h

Ładowanie AC w domu

Ładowanie jest możliwe z gniazda naściennego, przy zastosowaniu ładowarki przenośnej EVSE lub za pomocą stacjonarnej stacji ładującej. Szybkość ładowania AC zależy od mocy przetwornicy wbudowanej wewnątrz samochodu, pojemności baterii oraz parametrów dostarczonego prądu. Poniższa tabela pokazuje możliwe opcje ładowania poprzez gniazdo AC. Każdy wiersz pokazuje, jak szybko można naładować akumulator od 0 do 100%.

Gniazdo ładowania AC: Typ 1 (SAE J1772)

Wtyczka i gnazdo typ 1
Parametry punktuParametry prądu ładowaniaMoc ładowaniaCzasSzybkość ładowania
Naścienne (2,3 kW)230V / 1x10A2,3 kW19h30m10 km/h
1-faza 16A (3.7 kW) 230V / 1x16A3,7 kW12h15m16 km/h
1-faza 32A (7.4 kW) 230V / 1x29A6,6 kW †7 hours27 km/h
3-fazy 16A (11 kW) 230V / 1x16A3,7 kW †12h15m16 km/h
3-fazy 32A (22 kW) 230V / 1x29A6,6 kW †7 hours27 km/h
[†]Moc ładowania ograniczona parametrami przetwornicy wewnątrz samochodu

Ładowanie DC w podróży

Dzięki możliwości naładowania baterii samochodu w czasie 30-60 minut szybkie ładowanie DC umożliwia dłuższe podróże. W tym trybie moc ładowania znacznie spadnie po osiągnięciu 80% napełnienia baterii. W chwili rozpoczęcia ładowania samochód rzadko rozładowany będzie zarazem poniżej 10%. Dlatego wszystkie podane dane dotyczą ładowania od 10 – 80% pojemności baterii. Czas szybkiego ładowania EV zależy od zastosowanej ładowarki i maksymalnej mocy ładowania, jaką może zaakceptować samochód.

Gniazdo ładowania DC: CHAdeMO

Wtyczka i gniazdo CHAdeMO
Punkt ładowaniaMoc maksymalnaCzasSzybkość ładowania
50 kW DC46 kW †42 min190 km/h
100 kW DC46 kW †42 min190 km/h
150 kW DC46 kW †42 min190 km/h
Punkt ładownia: Moc punktu ładowania
Moc maksymalna: maksymalna moc ładowania DC akceptowana przez pojazd
Czas: czas potrzebny do naładowania od 10% do 80%
Szybkość ładowania: średnia prędkość ładowania w sesji od 10% do 80%
[†]Moc ładowania ograniczona parametrami samochodu 

Wymiary i waga

Długość4560 mm
Szerokość1755 mm
Wysokość1858 mm
Pojemność bagażnika2000 L
Ładunek maksymalny3000 L
Masa własna1689 kg

Różne

Liczba miejsc7
Liczba miejsc z Isofix2
Promień skrętu10,6 m
Typ nadwoziaSmall Passenger Van
SegmentN – Commercial
Relingi dachoweBrak

Źródło: : EV-Database – Nissan e-NV200

Popularne ładowarki do samochodów elektrycznych i akcesoria

Wybierz spośród dziesiątków modeli ładowarek do samochodów elektrycznych dostępnych w w naszym sklepie internetowym. Gwarantujemy wysoką jakość oraz niskie ceny. W naszej ofercie znajdziesz naścienne i przenośne stacje wallbox, wolnostojące słupki ładowania i mobilne ładowarki EVSE zasilane z gniazda siłowego CEE lub naściennego Schuko 230V.

  • Mobilny Wallbox Milivolt Zencar EVM29091 11kW Typ 2 sila 16A 5 pin

    Przenośna ładowarka Zencar wallbox 11kW typ 2 na gniazdo siłowe 16A 5-pin

    1 318,00 1 398,00 
    Wybierz opcje
  • Kabel ładowania samochodów elektrycznych Typ 2 na Typ 2 22kW 5m 10m

    Kabel ładowania aut elektrycznych Typ 2 na Typ 2 do 22kW 5m

    589,00 
    Dodaj do koszyka
  • Kabel ładowania samochodów elektrycznych Typ 2 na Typ 2 22kW 5m 10m

    Kabel ładowania aut elektrycznych Typ 2 na Typ 2 do 11kW 5m

    449,00 
    Dodaj do koszyka
  • Kabel ładowania samochodów elektrycznych Typ 2 na Typ 2 22kW 5m 10m

    Kabel ładowania aut elektrycznych Typ 2 na Typ 2 do 11kW 10m

    799,00 
    Dodaj do koszyka

Informacje na temat samochodów elektrycznych

Hyundai IONIQ5 2021 01@2x

Hyundai IONIQ 5 Long Range AWD

Nowa odsłona Hyundaya IONIQ innowacyjnym wyglądem dorównuje zastosowanym w nim rozwiązaniom technicznym. Możliwe, żę stylistyka IONIQ 5 podzieli rynek na entuzjastów i krytyków. Pewne jest jednak, że wyglądem jeszcze przez…
Volvo C40 Recharge 01@2x 2

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

Volvo C40 to niewielki SUV z dachem ściętym w stylu coupe. Multimedia oparte są na systemie Android, co oznacza, że można je zintegrować z kontem Google. Dzięki temu możemy korzystać…
Volkswagen ID5 01@2x 1

Volkswagen ID.5 Pro

ID.5 to stylowe coupe ze znaną z innych modeli elektycznych Volkswagena technologią, które gabarytami nawiązuje do kompaktowego Tiguana i dostarcza dużej frajdy z jazdy. W standardowej wersji Pro oferuje napęd…
Kia e Soul 01@2x

Kia e-Soul 64 kWh

Kia Soul to jeden z najbardziej ekonomicznych, małych aut elektrycznych na rynku. Trudny do sklasyfikowania, przypomina skrzyżowanie SUV-a i hatchbacka. Oferuje przyzwoity zasięg, który pozwala zapuścić się w dalszą podróż.…
Volkswagen ID3 01@2x 5

Volkswagen ID.3 Pure Performance

Volkswagen ID.3 to w pełni elektryczny kompaktowy hatchback niemieckiego koncernu. Z baterią o pojemności użytkowej 45kWh i zużyciem energii na poziomie 11-23 kWh/100 km ID.3 jest jednym z bardziej oszczędnych…
Kia EV6 2021 01@2x

Kia EV6 Long Range 2WD

Elektryczna Kia EV6 posiada wymiary niewielkiego SUVa lub crossovera. Oferuje odważny, nowoczesny design, który zapewne podzieli rynek na zdecydowanych sympatyków i zagorzałych krytyków. Jego przestronne i dobrze wyposażone wnętrze oraz…
Renault Megane ETech 01@2x 1

Renault Megane E-Tech EV60 130hp

Mimo, że Renault Megane kojarzony jest z autem kompaktowym, producent zdecydował, że jego elektryczna odsłona zyska wymiary, gabaryty i charakter crossovera. Jak na elektryczne auto tych rozmiarów, Megane E-Tech jest…
Mercedes EQE 01@2x

Mercedes EQE 350

Mercedes EQE to średniej wielkości limuzyna elektryczna. Jest on bardziej luksusowy, znacznie lepiej wykonany i równie wygodny w prowadzeniu jak najlepsze auta elektryczne na rynku. Charakteryzuje go długi zasięg, wspomagany…